برای درمان نارسایی کلیوی و بیماری کلیوی پلی کیستیک اطلاعات بیشتر

یک شنبه 28 آبان 1396
ن : lafee

برای درمان نارسایی کلیوی و بیماری کلیوی پلی کیستیک اطلاعات بیشتر

در حال حاضر در پزشکی غربی، جراحی به نظر می رسد تنها راه برای بیماران مبتلا به PKD برای کند شدن پیشرفت بیماری است. و هنگامی که دیالیز بالا است، دیالیز به نظر می رسد تنها راه برای کمک به بیماران زنده ماندن است. با این حال، به دلیل ناکافی بودن آنها، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهند درباره جزئیات مرحله شکستگی کلیوی و بیماری کلیوی پلی کیستیک بیشتر بدانند.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ارثی، کیستیک پر از مایع کیست در کلیه ها است، اگر هیچ درمان موثر، سطح کراتینین بالا و بالاتر، تبدیل شدن به وخامت بیشتر و بیشتر از عملکرد کلیه وجود دارد. 3 بیماری کلیوی مرحله نهایی نارسایی کلیه، مهم است، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت، در غیر این صورت احتمال ابتلا به نارسایی کلیه چهار یا حتی پنج.

به منظور ارائه انتخاب بیشتر برای بیماران، بیش از متخصص کلیه بیمارستان پکن تونگ گناه تانگ طب چینی همکاری با یکدیگر برای سال های بسیاری، به جلو یک سری از درمان درمان های طبیعی از بیماری کلیه پلی کیستیک. این درمان ها نه تنها به بیماران کمک می کند که کیست های کلیوی را کاهش دهند، بلکه باعث افزایش عملکرد کلیوی نیز می شود.

یکی از بهترین اثرات نفوذ پذیری پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران به طور کلی کاهش کیست های کلیه به منظور حفظ عملکرد کلیوی کلیه است.
در این روش درمانی شامل تعداد زیادی از طب گیاهی چینی و این یک درمان موضعی است، علاوه بر این، گیاهان انتخاب شده با توجه به شرایط فعلی از بیمار، چنین رفتاری می تواند اثر مهمی بازی، کمک به بیماران مبتلا به بهبود عملکرد کلیه. به منظور بهبود بهره وری، گیاهی تصفیه شده به پودر، سپس پودر به دو گروه های پلی اتیلن، یک موقعیت در shenshu خود را جمع آوری شد 30-40 دقیقه، و این دو ماشین با اتصال گروه های پلی تراوه، مواد فعال گیاهی خواهد خارج، و سپس به طور مستقیم به بیماری کلیوی داخلی نفوذ کنید. با این روش درمان، نه تنها به جلوگیری از انتشار از گیاهی فعال جلوگیری سلول های اپیتلیال، و گردش خون می توان بر روی دیوار آغاز، ترویج دفع مایع کیست.

درمان نفوذ پزشكي ميكرو چيني درمان خوبي است كه به بيماران كليوي مزمن كمك مي كند كيست هاي كليوي را كاهش دهند و از كليه ها محافظت كنند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به آدرس
kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک کنید ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/pkd/1588.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برای درمان نارسایی کلیوی و بیماری کلیوی پلی کیستیک اطلاعات بیشتر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.